Over TOF!
Publicatie Rabobank
Vader en dochter: sterkte combinatie
Op de zaak noemt ze hem ‘Henk’, privé is het ‘pap’. Jill Oosterhuis richtte in 2011 samen met haar vader TOF! The Online Factory op. Het Haagse bureau is gespecialiseerd in online en offline communicatie voor MKB-bedrijven. Vader en dochter zijn een sterke combinatie; Henk neemt een rugzak aan ervaring mee en Jill kijkt met een frisse, jonge blik naar de wereld. ‘Mijn vader had 27 jaar zijn eigen drukkerij en nadat hij de zaak had verkocht, bleef hij actief in de grafische sector’, vertelt ze. Tijdens haar studie aan het Grafisch Lyceum werkte ze er regelmatig maar na haar afstuderen ging Jill eerst als freelancer aan de slag. Toen ze voor een klant een website ontwierp, kon ze er via het netwerk van haar vader voor zorgen dat die site ook werd gebouwd. Dat ze daarna verder gingen samenwerken, lag voor de hand.
Voor Jill is het ‘eigenlijk heel normaal’ om samen met haar vader een eigen bedrijf te hebben. ‘We lijken veel op elkaar en daardoor kunnen we botsen maar begrijpen we elkaar ook goed. Onze kennis ligt dicht bij elkaar.’ Vader en dochter willen met hun bedrijf doorgroeien maar ook flexibel blijven. ‘We geloven in de sterke combinatie van online en offline communicatie en bedenken steeds nieuwe concepten’, zegt Jill. Een voorbeeld is Fanvoordeel.nl, een online platform waar sportverenigingen en sponsors elkaar kunnen vinden. Het idee voor deze nieuwe manier van sponsoring ontstond toen uit een onderzoek van SVV Scheveningen (gesponsord door TOF) bleek dat er behoefte was aan andere manieren van sponsoring. Jill: ‘Krantjes en clubbladen verdwijnen, de reclameborden stapelen zich op en de behoefte van sponsors verandert ook. Met Fanvoordeel.nl ontvangt de sportclub extra geld voor de clubkas, kan het bedrijf haar producten promoten en profiteren de leden van leuke kortingen.’ Een sterk concept dus, en daar bedenken Jill en haar vader er graag meer van. ‘Zo willen we in de toekomst nog beter en sterker worden.’
Fanvoordeel.nl
Een concept dat op een bierviltje past, dat is Fanvoordeel.nl. De sportclub biedt het bedrijf dat sponsor is, de mogelijkheid om leden van de club direct met aanbiedingen te benaderen. De leden beslissen zelf of ze daarover geïnformeerd willen worden. Zo kan de sponsor 365 dagen per jaar het eigen bedrijf onder de aandacht brengen. Meer informatie over deze nieuwe manier van sponsoring staat op www.fanvoordeel.nl.
Geïnteresseerd?
Neem direct contact op via 070 - 40 40 408